Van welkomstcocktails tot dineren in bistrostijl: Delta komt met een compleet vernieuwde Main Cabin op internationale vluchten

3 juli 2019

Atlanta, 2 juli 2019 – Vanaf november 2019 worden Delta reizigers aan boord verwelkomd met een Bellini cocktail, ontvangen warme handdoekjes en een mix-en-match keuzemenu voor hapjes en grotere voorgerechten. En dit zijn nog maar een paar voorbeelden waarmee Delta zich met haar internationale Main Cabin-service onderscheidt.

“Dit gaat over het investeren in elke passagier die voor Delta kiest, ongeacht waar ze in het vliegtuig zitten,” zegt Allison Ausband, Delta’s Senior Vice President In-Flight Service. “De doordachte details van de nieuwe vliegervaring die we in Main Cabin (de economyklasse van Delta) hebben doorgevoerd, zijn bedacht door ons cabinepersoneel met één doel voor ogen: het leveren van een uitzonderlijke service waar onze passagiers lovend over zijn en die ons team, de beste in de branche, trots maakt om te leveren.”

Delta’s vernieuwde service is ontworpen om het gevoel te creëren alsof reizigers dineren in hun favoriete restaurant. Het afgelopen jaar werd dit op vluchten tussen Portland en Tokyo getest met als resultaat een verhoogde tevredenheid onder reizigers op de meer dan 700 vluchten.

De service die in november van start gaat is niet dezelfde service waarmee Delta de testperiode meer dan een jaar geleden begon. Bijna 14.000 vlieguren zijn beoordeeld op service; informatie uit meer dan 1.800 klantonderzoeken, feedback van de bemanning en de input van een ontwerpteam bestaande uit 24 stewards en stewardessen hebben geleid tot een aantal wijzigingen om de service op internationale vluchten te perfectioneren.

“Met deze service weet ik aan het einde van de vlucht dat ik een verschil heb gemaakt in de reis van de klant”, aldus Michael Miller, een in New York gevestigde steward en lid van het ontwerpteam van de nieuwe service. “Ik weet dat ik de mogelijkheid heb gehad om niet alleen een uitzonderlijke ervaring aan boord te bieden, maar ook om met klanten in contact te komen en speciale momenten voor hen te creëren.”

Naast deze verbeteringen heeft Delta de afgelopen maanden gespecialiseerde trainingen gegeven aan haar team van meer dan 3.000 pursers tijdens internationale vluchten. Pursers geven leiding aan boord en zijn verantwoordelijk voor de gehele klantervaring, een rol die is uitgebreid met contactleggen met de reizigers al voor vertrek bij de gate. Ook dit zijn weer enkele voorbeelden van belangrijke contacten tussen de bemanning en reizigers die leiden tot gedenkwaardige momenten en een algehele fijne ervaring.

Naast de recent geüpgradede amenity kits volgen er snel meer verbeteringen aan boord van internationale vluchten. Zoals vernieuwde oordopjes en headsets. Hiermee toont de luchtvaartmaatschappij haar voortdurende inzet om een ​​best-in-class ervaring te creëren waar alle passagiers naar uitkijken.

Delta’s nieuwe internationale Main Cabin-service maakt deel uit van de multi-miljard dollar investering van de luchtvaartmaatschappij in de algehele klantervaring. In de afgelopen jaren heeft Delta al belangrijke verbeteringen aangebracht aan de Main Cabin-service, waaronder inbegrepen maaltijden op geselecteerde kust-tot-kust routes, inbegrepen entertainment tijdens de vlucht, verbeterde snacks en toegang tot Wi-Fi op bijna alle vluchten en de vernieuwde Flight Fuel aankopen voorafgaande de vlucht.

De vernieuwde main cabin service wordt geïntroduceerd op alle internationale vluchten van 6,5 uur of langer, plus een selectie kortere internationale vluchten waarbij Delta One of Delta Premium Select wordt aangeboden.